27 Nisan 2015 Pazartesi

Temel ihtiyaç: Anlatma isteği

Bazı bloggerlar diyo "küçüklüğümden beri yazma  ihtiyacı duymuşumumdur" diye. Ben hiç öyle bi ihtiyaç hissetmedim. Aslında ben yazmaya değil anlatmaya ihtiyaç duyardım.

Biz üç kardeşiz; ablam,ikizim ve ben. Küçükken her ailede olduğu gibi dışarıdan haber getiren en büyük kardeş yani ablam olurdu aynı bizi koreyle tenıştıranın o olduğu gibi.
Yaklaşık 4 yıldır dizi anime ve manga hayatımızda. Ama garip bir şekilde bunların hayatımızdaki yeri olması gerekenden çok daha farklı bir yerde. Nasıl desem... Ödev gibi.

Ailecek iş paylaşımı yaptik; ablam webtoon mangaları aldı,ikizim yunoka(takma ismidir çok sever) animeleri aldı Bense kore dizilerini! Tabii ki arada geçişler oluyor ama genel olarak paylaşım bu sekilde oldu.

Sırasıyla ikizim (yunoka) Ben ve Ablam
Peki ben bunları neden anlatıyorum? Çünkü eve her geldiğimde herkes bana, ben herkese bi şeyler anlatmak istiyorum!! İzlediğim dizi olsun,duyduğum hikaye olsun hepsini! Ama  hepsini anlatabiliyor muyum? Şanslıysam yada bana sıra gelirse.

Birkaç yazımda bahsetmiştim yurtta kaldığımdan.Her hafta sonu tam bir facia oluyor gerçekten anne ve babama Allah kolaylık versin tüm bu saçmalıklarımızı dinlemek zorunda kalıyolar...



Sonuç olarak; Blogumun benim için bir nevi anlatma duvarı olabilmesi için çabalıyorum. Ama tabii ki bu duvarın cansız olmamalısı gerek!!Canlanması için yorumlarınızı eksik etmeyinnn!!

3 yorum:

  1. bu arada səni bloguma gözləyirəm ;)) blogunu da takipdəyəm :))

    YanıtlaSil
  2. &
    Sanırım canlıyım:)^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...