2 Temmuz 2015 Perşembe

Liar game JP

Hanhan'a yaklaşık 1,5 ay ay önce yazıcam diyip uzun bir süre üşendiğim, artık sözümü tutmam gerektiği yazıma başlıyorum.
En favori dizim LİAR GAME'e!
Tanıtımımda spoiler neredeyse yoktur gönül rahatlığıyla okuyunuz.

Konusu: İlk defa videolu tanıtım yapacağım. Geçen yıl liar game'in 1.bölümünden kesitler alarak hazırladığım ve bir sürü kişiye izlettiğim videoyu sizlere sunuyorum. Kesinlikle izleyin!

Konu ilk olaydan sonra pek çok etaba katılıp zorlanarak ilerleme maceraları.

Bence video konuyu özetliyor yani anlamışsınızdır ne kadar güzel bir senaryoya sahip olduğunu!

Aslında Gods gift'in senaristinden sonra en tebrik ettiğim senarist kendisi. Shinobu kaitani.
KARAKTER ANALİZİ:

Akiyama Shinichi:

Kendisi DAHİ'dir. Daha bi şey söylemeli miyim? :D
 Matsuda Shota 〖yani en kolay tanımanızı sağlayacak anahtar kelimeler: Hana Yori Dango'nun F4'ünün 3.sü. Yani bofun kim Bumunun jp versi. Ayrıca bir başka süper dizisi olan senyuu tentei tokage'de de main karakter. Ona da bir bakın derim.〗canlandırır.Çook Cool'dur. Fanı olup çıkarsınız.
 Annesi tefeciler tarafından kandırıldıktan sonra intihar etmiştir. Bu olaydan hemen sonra tefecileri dolandırarak çökertmiş, bu nedenle de hapse girmiştir.




Kanzaki Nao:

Aşşşşşırı saftır. Dürüstlüğün dünyadaki en değerli şey olduğunu sanır.
Çook tatlıdır. Japon ünlüler arasından güzel diyebildiğim nadir insanlardandır.
Babası hastadır. Çok fakir olmasalar da  zengin değillerdir.
Ranao'nun Naosudur.



Fugunaga:
Not: Birazcık spoiler içerebilir. ama çok çok az.
Kötü ama iyi karakterimizdir. Her zaman takımını satar emin olun. Kısacası HAİN'dir
Bazen çok sinir olsam da genel olarak severim. hele nao ile olan halleri çok komikir.



Şimdi gelelim yorumlarıma: Farettiyseniz diziyi çook seviyorum. Fakat iki tane eksisi var bunlar dışında kimse yarışamaz dizimle.

  1. Dizi çok karanlıktı. Aslında bütün japon dizilerinin genel özelliği bu. Hiçbiri bi kore gibi aydınlık çekilmiyor. İşte bu nedenle kore dizileri gelişirken japon dizileri yerinde sayıyor. İşte bu yüzden Koreliler güzelim dizim dururken yerine yeni bir liar game çekiyor! ⎨Çok sinirli bence dokunmasanız iyi olur⎬
  2. Bir de dizide Aşk yoktu. Yani ne olurdu ana konunun yanında bi de bunların aşklarını devam ettirselerdi...

Bunların dışında hiçbir eksi yönü yoktu. Herşey pörfektti.

Sırada karşılaştırma!

Manga     vS    jp     vS     kore









Peki neden?

İlk önce jp Vs kore:
➸Ana karakter iki kız da süperdi ama kim so eun'un karakterinde bir bozulma gördüm. Sanki saf, masum kızdan çıkmış normal bi insana dönüşmüştü. Yenen: jp!
➸Bi kere jp vers akiyama oldukça gençti fakat kore versinde adamın yaş 35 resmen! şok oldum. Bu Akiyama'ya yapılan bir hakarettir! neyse ben susayım.
➸Kötü karakter açısından Kore'yi ayakta alkışlıyorum. O nasıl bir kötü karakterdir!!! man from the starsdan sonra bizi şaşırtmayarak tekrar ekranlarda süper bir kötü rolü yaptı! Shin sung rok
➸Ayrıca konudan şaşmamak konusunda japonşarınki çok daha iyi olmuştu. koreliler biraz kaş yapayım derken göz çıkardılar. Yani benim fikrim bu yönde.

Yenen takım:


MANGA VS JAPON YAPIMI:


Bence manganın tek sorunu çizimleri ve anlatımının perfect olmaması. Keşke mangaka daha iyi birine çizdirseymiş de Death note gibi bir manga olsaymış.Bu kadar.
Ayrıca neden mangada fukunaga bu halde?????

Yine çok konuştum bence bu kadar yeterli. Başka bir favori dizi yorumlarımda görüşmek üzere!!
Kapanışı Akiyamayla yapayım bari :D

bu sahne çok coolduuu!

7 yorum:

  1. Burayı 1-2 dakika önce Nana Happy'nin bloğu sayesinde buldum^^ Anlaşılan her gün yazıyorsun ve ben de bu yüzden her gün buradayım:) Ama yorumlarımı benim yazmış olduğumu bilmeni isterim(anonimler "Adsız" oluyor da:/). Bu yüzden her yorumumun önüne & işareti koyucam^^ Teşekkürler, saygılar ve de iyi şanslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ilk defa anonim bir takipçim olacakk heyecanlandım bak :D artık & bu işaret bana seni hatırlatacak merak etme :)

      Sil
  2. Ya yazı çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Akiyamasan aşkımı son gifle baya kabarttın ben gidip arşivimdeki bölümlerden bakayım.En son çıkan filmini izleyesim yok Sırf Kanzaki Nao yok diye.Toda Erika niye oynamamış ki .Ayrıca niye şöyle aşık Akiyamasan göremedik ki.Neyse ben Matsuda Shota yani Akiyamasan'ı bu haliyle aşığım.Konu Liar Game olunca çenem düşuyor.Kısacası yazın ciddem çok güzel emeğine sağlık. Paylaşayım facebook ve twitterda da belki bir Allah'ın kulu izler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son çi̇kan fi̇lmi̇ni̇ i̇zlemedi̇m... ne biliyim toda erika'ya ihanet edermişim gibi hissediyorum. Amam şu aliceli liar game i izledim tamamını olmasa da. sns Paylaşımların için sağoll ^^ayrıca yorumun için de!

      Sil
  3. Yapon versiyasinada mutlaka bakmaliyim)amma kabul edelim ki kore versiyonundaki adam daha yakişikli ve daha cool =D(məncə)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa kore versyonundaki adam aşırı yaşlııı Akiyama ona gore cok daha genç. Yani (bence :D)
      Izle izle kız da cok tatlı^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...