27 Ocak 2017 Cuma

Mim #26: Gökten Düşen Elmalar


Mim paslandı ve gool! 
Sonunda bir mimi yapabildim :) Yaparken eğlendim Esra'ya çok teşekkür ediyorum !

1- Gökten ak sakallı dede sarkıp fısıldamış; "Kardeş elimde üç elma var. Her biri ayrı bir zaman dilimini temsil ediyor. Hangi yy. a  gitmek istersin? Ama  ikisini sana hayatta vermem." Ak sakallı dedenin elindeki ilk elma   13. yy'mış. İkinci elma 24.yy. 3. elma ise...

3 farklı devirde yaşamak isterdim. 

Birincisi Jane Austen'ın kitaplarındaki başroller gibi başkentten uzak konforlu ve gizemli bir yaşamın olduğu ingiltere'ye gitmek isterim.


İkincisi Kore'nin eski sürümü Jeoson'a gitmek isterdim. 

Üçüncüsü de bende gizli kalsın.

Üçünün birleşimi:  18-19.yy :)

Çünkü....

Dünya'nın kötülükleri her devirde var ama belki de kötülükleri başlangıçta durdurabilsek güzel olabilir. :)

2- Gintama' dan üç elma düşmüş. Birincisi Sakata Gintoki, ikincisi Hijikata, üçüncüsü ise ...

Hehehe B) 

Okito sougo? 


Çünkü....

Mayonez adamlar yok edilmeli. Ketçap severim :)


3-Gökten 3 elma düşmüş. Yaşamak için 1. ve 2.de kontenjanlar doluymuş, 3. elmada kontenjan boşluğu varmış.  1. Beijing imiş 2. Londra  3. ...... miş.

Jakarta :)

Çünkü...

Şu sıralar Endonezyalılara takıntılıyım :D
Fathia İzzati





4- Gökten 3 elma düşmüş 1. Hateke Kakashi 2. Kisuke Uruhara 3....... imiş.

Hitsugaya Toshiro

Çünkü...

Kısacık boyu vardı ama çok havalıydı bea!

5 - Gökte üç elma süzülüyormuş. 1. Planör 2. Uçak 3. ise ..... imiş.


Uçan Balon

Çünkü...

Geçen gün birine binmenin 200 dolar olduğunu öğrendim. Elma olarak gelse fena olmaz.


6 - Gökten üç elma düşmüş. 1. Cha Seung Won imiş. 2. Dong won Kang imiş 3. ise .... imiş.

So ji Sub

Çünkü...

Cha seung won denince aklıma The Greatest Love dizzy geliyor. O da Master's sun'ı hatırlatıyor vee en sonunda Gojo! ya sıra geliyor. 


7 - Gökten 3 elma düşmüş. 1.Takuya Kimura imiş. 2.Shun Oguri imiş. 3. ....... imiş.

Diğer iki arkadaş kim hiç bilmiyorum. Bildiğim tek şey var:

Akiyama kalp
Gerçek ismi : MATSUDA SOUTA imiş

Çünkü...


8- Gökten elma şeklinde üç adet film türü düşmüş. 1. si bilim kurgu imiş. 2. si komedi imiş.  
 3. sü ise ..... imiş.

Müzikal severim :)

Çünkü...

Dream High aklıma geldi.
url.jpg

9- Gökten 3 K-Pop grubu düşmüş. 1. DBSK imiş 2. Super Junior 3....imiş.

Ft Island demek istiyorum ama bunu diyerek kendimi çağlar öncesinde gibi hissedicem. Bu nedenle pek tanımadığım ama kuzenimin izlettiği kliplerden fena olmadığını bildiğim grubu söyleyeceğim: BTS

Çünkü....

Şarkılarının melodisi çok güzel. Gayegum versiyonuyla dinliyorum.


3 - Gökten 3 elma düşmüş. 1 Oğuz Atay imiş 2. Reşat Nuri Güntekin 3. ise ....

Şule Yüksel Şenler :D

Çünkü...

Bu kadar eski yazarlardan aklıma ilk gelen Huzur Sokağı yazarı oldu.

Mimi beni takip eden herkese yorum olarak paslıyorum. 
Yorum olarak paslamak: Cevaplamak istediğiniz 1-2 soruyu yorumlarda yazın ve cevaplayın!

8 yorum:

  1. Eğlenceli bir mimmiş ^^ Yaşayacağımız devirleri seçebilseydik, bende kesinlikle birini Jane Austen'ın romanlarından etkilenerek 18.yy İngiltere'si derdim :) Belki bir Bay Darcy'de ben bulurdum orda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha knightleyi yeğlerim😶
      (Emma kitabını daha çok sevdiğim için olabilir😝 Zaten yazarın da kitapları arasında en sevdiği o. Öneririm🤗)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş:)
    Akiyama mı? Liar Game'de bende onu hayranlıkla izlemiştim adam çok zekiydi maşallah .
    Ben cnblue dediydim veya çağlar öncesinde kaldım .
    Pek şarkı dinlemeyi sevmiyorum .
    Sevsem de daha çok Rock tarzı .
    Bu işi de en iyi japonlar yapıyor .
    ( Dünya çapında tanılan bir sürü J Rock grubu var .Korelilerin şarkı konusunda iyi olduğunu düşünmüyorum.Benceee )
    Demek Endonezya 'ya gitmek istiyorsun .
    Ben şimdilik evinin çatısınd durayım zamanı gelince inerim oradan başka ülkelere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bir liar gameci daha😍 Cnblue ile Ft island benim için neredeyse eşit sevgiye sahip ve evet.. İkisi de çağlar öncesinden kalma😄
      J ROCK SEVERİİİM! En sevdiklerm One ok Rock vee bir çağlar öncesi jpop grubum daha: Spyair
      (Koreliler şarkı konusunda Baya iyiler bu fakat tabi ki renkler ve zevkler tartışılmaz😄)
      Ahahah bazen evden çıkmak gerek tabi😎

      Sil
  3. Yaaa~ BS&T'nin guzheng versiyonunu dinleyen tek Türk tanesi benim sanıyordum. Şaşırdım :o :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzheng?
      (İnternetten baktım)
      Yani bu gayegum değil miydiiii😱😂
      Gerçek şarkıdan daha çok hoşuma gitti açıkçası😁

      Sil
    2. Melodi kendini dinlettiriyor ama şarkı sözleri hiç dinlemeyi tercih edeceğim türden değil (gerçek hali de fena iyi ama n'aparsın, sözden kaybediyor :D), bu yüzden şu cover beni kurtardı hehe :D Guzheng dememin sebebi, kızın Çinli olması ve onlarda o müzik aleti öyle çağırılıyor imiş. Heartstrings'ten hatırladığım kadarıyla Gayageum Korelilerin verdiği isim oluyor. Kısmen haklısın yani :D
      Benim bloğumda azıcık eskileri kurcalarsan Let Me Know cover'ı için paylaşım yapmıştım, o da hoşuna gidebilir. Bu ne kadar dinamikse o da o kadar hüzünlü... :D

      Sil
    3. Ooo anladıım
      Şimdi kuzenimle baktık hak verdik(ben şarkının herçeğini pek dinlemediğim için sözlerine bakmaya da gerek duymamıştım😄)
      Gayegum = Guzheng yaşasın doğruymuş😁

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...